The secret of beauty

挑戰容祖兒 Joey 裸肌自信美!

Jun 20, 2016
-

容祖兒Joey裸肌_oasis_nude beauty

真係激死我!最近M先生突然問我敢唔敢素顏裸肌示人,仲話好耐冇見我素顏出街,係咪最少都要化返個 Nude 妝先會有返自信!真係俾佢問到我窒一窒!一問之下,原來佢話最近睇到容祖兒 Joey 個 OASIS 新廣告,咩裸肌革命,話睇完先發覺 nude beauty 真係難能可貴,仲話估唔到 Joey 皮膚係咁好,真係裸肌裸得起咁話… Errr…我自問就暫時裸肌唔起啦!

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=efmOmFQgiik]

M先生講緊嘅就係呢個 OASIS 容祖兒裸肌革命廣告,OASIS 呢個廣告都令我幾 surprise,喺我印象 Joey 平時形象一向都偏向華麗百變,而今次 OASIS 竟然大膽一改 Joey 以往嘅 style ,Sell 佢嘅裸肌膚質!我諗即使唔係容祖兒嘅 fans,大家都好清楚就算 Joey 一出道唱功已經係幾勁都好,都依然俾唔少人批評佢其他方面,不過我就好欣賞今次 OASIS 幫 Joey 用佢嘅好膚質黎 show off 自信美,難怪M先生會咁有印象啦…不過真係不得不提原來容祖兒嘅皮膚真係幾細緻、零瑕、零毛孔咁款,對 Joey 黎講裸肌絶對冇難度,真係令我妒嫉又羨慕!

容祖兒Joey裸肌_oasis_nude beauty_2

睇黎M先生真係好 Buy Nude Beauty、素顏、裸肌呀咁,講我日日化妝同 Joey 皮膚好都講左幾日,果然男人係 always prefer 女人素顏裸肌、簡單自然美, 不過大前提下都係要有好嘅膚質先,如果唔係裸肌只會嚇親人!所以我最後都係唔回應M先生問我敢唔敢素顏裸肌示人嘅問題,不過就默默決定要認真搞搞我 d 皮膚,冇理由樂壇天后容祖兒都夠瞻挑戰裸肌,我呢 d 除咗 M先生外就冇乜人成日批評我嘅 small potato 都冇膽挑戰裸肌架嘛!

原來容祖兒自信裸肌嘅背後軍師係 OASIS,我諗我都要試下個裸肌體驗,你地都可以睇下,prepare 定自己,唔好好似我咁俾另一半提醒先知出事!M先生!你睇住我嚟,我之後會變成個真 · Nude Beauty!我會裸得起架!哈哈哈哈…

You Might Also Like

No Comments

Leave a Reply

Top