The secret of beauty

7點後拒食減肥真係work!

Dec 27, 2013
-

減肥係女人的終身事業,呢排心血來潮又節食了,一年總有幾個星期特別想減肥

       呢期我試緊7點後減肥法,個幾星期,肚腩好似真係細咗啲,覺得成個人輕盈咗。應該唔係錯覺,體重都輕咗2磅,我會繼續努力的!各位姐妹唔好打擊我話我減 咗0既只係水份,因為我有權威印證架,追開小S〈康熙來了〉或者羅志祥啲news0既人都知,佢地兩個都用呢種減肥方法架,小S仲話如果每晚都食七成飽的 話,效果會加倍tim!羅志祥(小豬)都話啲佢個樣keep到無乜點老到係因為佢六點後唔食蛋類製成品,(當然,我唔知佢有無打botox或者其他野 啦)。
       記住呢個方法唔係真係節食,而係將食飯時間推前,唔一定要七點,當然越早越好。7點後拒食的話,就會食少好多零食,避免吸收過多卡路里,如果你平時飯後睇電視食零食多的話,咁呢個方法應該更適合你啦!
       所以,正如專家話劑,要想減輕體重,無須放棄喜愛的食物,重要的是要加以控制。如果偏愛某種食物且食用量大,那就要注意減少每次的分量。不是每週4次,每次200克肉的食用量,而是每次100克,這樣就可以少攝取1200千卡的熱量,可在大約7個半月的時間內明顯減少體重。建議減肥者在廚房放一個秤,貼一條提示標語,注意提醒自己攝取食品的重量。
       我會定期update自己的狀況架啦,你地都share啲有效,又唔辛苦(嘻嘻)的「小撇步」俾我啦!
        網上有專家列咗十大健康方法,不過有啲就要「多勞多減」啦 仲有份菜單(ignore宵夜0個份如果你用7點後拒食減肥法)俾你地參考下啦:

You Might Also Like

No Comments

Leave a Reply

Top