The secret of beauty

成日頭痕?多頭皮頭油人士請進!!!

Jul 21, 2021
-

有無覺得呢排個頭成日痕?而且,好想R,但係一R個頭就雪花紛飛,頭皮頭油令你超尷尬?如果一到夏天就出現呢D問題,絕對唔好忽視,因為有可能出現頭油脫髮問題,所以,保持頭髮頭油潔淨就非常重要!

 

頭皮油脂過多增加脫髮危機

 

頭油多脫髮正確學名係「脂溢性脫髮」,佢嘅成因顧名思義就係頭油過多,油脂分泌物堆積喺毛囊周圍,令頭髮毛囊堵塞,頭髮唔可以正常生長,甚至會枯萎、脫落。

 

點樣判斷自己係唔係有頭油脫髮危機?立即CHECK一CHECK!

 

1.頭油、皮脂分泌特別多,即使經常洗頭也難以改變。頭髮一般細軟,並有可能出現枯黃、易斷的症狀。

2.頭髮脫落從前額(或者前額兩側)和頭頂開始,一般都是慢性掉落,漸漸的頭皮變得清晰可見,但是後腦和兩側的頭髮卻幾乎沒有什麼變化。

頭皮痕癢等於頭皮敏感,會引致脫髮嗎?必讀頭皮痕癢原因及改善頭皮和脂溢性皮炎方法 >>  https://www.cosmopolitan.com.hk/beauty/Itchy-scalp

頭油脫髮有咩改善方法?

萬一出現頭皮油脂過多,當然要從根本改善問題,內外兼顧就可以雙效咁預防及避免頭油脫髮。

1.食療治療

長期攝取過多嘅油脂好容易造成脂肪代謝不良,咁就有可以會令油脂堆積喺皮下,導致頭皮容易出油,並且會阻塞頭髮毛囊,造成毛囊萎縮因而造成頭油多脫髮。所以,飲食要清淡,儘量減少油膩、辛辣、刺激性強的食物嘅攝取。

2.生活習慣

吸煙、喝酒、熬夜亦都係引致頭油脫髮嘅主要原因。而且,飲用烈酒會令頭皮溫度升高,從而導致濕氣增加脫髮風險。而且,長時間熬夜亦都會影響新陳代謝,導致頭部血液循環不暢,最終導致頭油脫髮。所以,擁有一個良好的生活習慣也很重要,最好戒煙戒酒、早睡早起、多運動鍛煉。

3.頭皮頭油解決護理

除咗從內在改善頭皮頭油之外,其實仲可以透過Hair spa去改善問題。坊間有一D控油頭皮舒緩療程,可以專門針對頭皮油脂過多問題,將頭皮多餘油脂從底層導出,清空因頭油過多而出現阻塞嘅毛孔管道,再將活髮營養導入去毛囊細胞,從根底解決頭旺盛問題,令頭皮回復健康,有助孕育健康髮絲,做到生髮活髮、防脫髮、控制頭油、改善頭皮功效。

 

搵梗頭油解決推薦?

 

有脫髮問題可以睇睇呢個$280就可以試到嘅【雙極控油頭皮舒緩療程】

>> https://oasis-group.com.hk/services/雙極控油頭皮舒緩療程/

絕對可以幫你活髮生髮,改善頭油脫髮!

如果你發現自己有頭油脫髮徵兆,不妨先從生活習慣調理,但係,假如你嘅身體健康、生活習慣完全沒有問題,頭髮仲係不停咁脫落,就需要去搵專業人士幫手啦!!

#頭油 #頭油過多 #頭皮油脂過多 #頭油多脫髮 #頭油脫髮 #頭油解決

You Might Also Like

Top